Miliki ARMA

Miliki ARMA

kenduri kesyukuran

Darul Irsyad,15 jun 09. satu kenduri kesyukuran telah diadakan di markaz Darul Irsyad dan seekor kambing telah berjaya direbahkan untuk majlis yang akan berlansung selepas maghrib. majlis kesyukuran ini kerana banyak perkara sebenarnya antaranya kerana menyambut orang baru oleh ust bob yang telah selamat mendapat cahaya mata baru-baru ini dan doa kejayaan sahabat-sahabat yang sedang berdebar-debar menanti natijah setelah hampir 2 minggu imtihan berlalu serta tak lupa bila sudah usai imtihan seperti biasa ramai yang ambil peluang keemasan ini untuk pulang melepas rindu kampung halaman antaranya ust. Zan dan keluarga, Ust Jamnul Azlan, Ust Affendi Ismail dan ramai juga yang mengambil peluang menunaikan umrah, Ust Faizal Adami, Ust Nik Arif dan Ust Ikram..dalam kudus bacaan yaasin dan tahlil moga tuhan limpahkan kejayaan serta keselamatan kepada ahli DPMS semoga kukuh ukhuwwah antara kita dan selamanya dalam redha Allah s.w.t.

Seperti biasa exco akan mengambil peluang untuk memaklumkan kepada ahli program yang terdekat antaranya rehlah Matruh Siwa yang ta'akhi dengan Perak dan kelas tafaqquh bersama Ust Roslan kembali bermula dan edaran borang zikrayat digital untuk memudahkan ahli mengisi matlumat diri dan memudahkan urusan U.P.P.



malam itu juga Ust Affendi Ismail berpindah dari rumahnya yang bertempat di Muttahidah atau lebih mesra dengan panggilan "rumah jim (gym yang terdapat dibahagian sya'ah)" ini kerana ramai ahli bait beliau di tahun akhir dan akan pulang ke Malaysia dan harga Rumah beliau terlalu mahal menyebabkan beliau mengambil keputusan untuk berpindah ke Abu Bakr .. ramai ahli turun untuk membantu memindahkan barang-barang.
beginilah saban tahun kehidupan di sini berpindah rumah bukan satu perkara pelik dan sentiasa ada pemindahan yang teratur yang dikawal selia oleh Unit Perumahan.




0 komentar: