Miliki ARMA

Miliki ARMA

Satu Matlamat, Satu Tujuan


Jaulah Mahabbah Ahli Jawatankuasa Tadbir Dewan Perwakilan Mahasiswa Shibin El kom yang berlangsung pada 20 dan 21 Februari yang lalu telah membuahkan hasil persepakatan dan keukhuwahan sesama pimpinan dan ahli.

Pertemuan fasa pertama yang berlangsung di rumah Ustaz Muhammad Shurabil Mohd Ali Masa di bahagian mantiqah Istad telah di hadiri oleh hampir keseluruhan warga DPMS dibahagian tersebut.Sesi pertemuan jaulah mahabbah ini adalah bertujuan untuk merapatkan ukhuwwah sesama pimpinan DPMS dan ahli bagi mencapai kesepakatan bersama membawa keizzahan DPMS serta merapatkan ikatan ukhuwwah.Disamping itu diadakan juga sesi muhasabah ahli kepada pimpinan DPMS bagi menyelaraskan serta melicinkan gerakan pembangunan kebajikan DPMS.

Fasa kedua juga berlangsung pada keesokan harinya yang berlangsung di rumah Ustaz Nordin Awang yang menghimpunkan ahli DPMS bagi mantiqah Abu Bakar.Agenda yang sama turut berlangsung seperti di mantiqah Istad dan diselitkan bersama sesi bacaan Yaasin sempena malam Jumaat.



Jaulah tersebut membuka ruang fikiran serta melebarkan lagi perkembangan pembangunan kebajikan terhadap ahli kepada pimpinan DPMS secara amnya,dan hadaf PMRAM secara khususnya.

0 komentar: