Miliki ARMA

Miliki ARMA

UPP Dipangku

Sejak 2hb Julai yang lalu, Unit Penerangan dan Penerbitan Shibin Elkom telah dipangku oleh Ustaz Khamarudin b. Ismail. Beliau merupakan AJKT yang merangkap Unit Sambutan dan Rehlah. Kini sebarang bentuk pengubahan blog rasmi Dewan Perwakilan Mahasiswa Shibin Elkom (DPMS) akan dikendalikan oleh beliau. Ini petikan ucapan ringkas dari beliau:

"Assalamualaikum wbt...

Setinggi-tinggi kesyukuran dipanjatkan kehadrat Ilahi kerana diberi kesempatan hidup dengan nikmat Islam. Pertama sekali saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada Penasihat, Pengerusi dan AJKT-AJKT yang menaruh kepercayaan terhadap saya untuk memangku jawatan Unit Penerangan dan Penerbitan (UPP) yang sebelum ini dijawat oleh Ustaz Sufiyan bin Syouib. Saya memohon ribuan kemaafan sekiranya banyak kekurangan dan kecelaruan semasa proses pengendalian saya selaku pemangku UPP. Mudah-mudahan setiap kerja yang saya lakukan ini akan dipermudahkan oleh Allah SWT dan sentiasa diberkati jua diredhai olehnya. Terima kasih juga kepada sahabat-sahabat yang menyokong saya dari belakang. Akhir kalam, apa yang baik tu hanyalah datang daripada Allah SWT dan semestinya yang buruk itu datangnya daripada kedaifan diri saya sendiri. Waallahu ta'ala alam..."

p/s: Layarilah blog saya di alamat: http://www.mr-chocolatecake.blogspot.com

1 komentar:

Tanpa Nama berkata...

Assalamualaikum ust khamarudin. Tahniah! anda telah menghasilkan sebuah blog yg cukup menarik! teruskan usaha anda...