Miliki ARMA

Miliki ARMA

MASAF ’10 SANTAI DAN CERIA

SHIBIN EL-KOM, 3 Syawal – Bermula seawal jam 8.30 malam, Majlis Sinaran Aidilfitri atau MASAF ’10 telahpun diadakan sejurus usai solat Isyak . Bertempat di Markaz Darul Irsyad, MASAF’10 kali ini mendapat sambutan yang baik dengan kehadiran ahli yang memuaskan di samping menerima kedatangan para tetamu jemputan yang diundang.

DPM Shibin El-Kom kali ini berbesar hati atas kehadiran wakil BP PMRAM yang juga merupakan BP angkat DPMS, Ust. Abdul Aziz Ali yang sudi hadir merasmikan MASAF’10 tahun ini. Dan lebih menarik perhatian warga DPMS ialah kunjungan rakan taakhi daripada Tanta yang diundang, bagi menyerikan lagi sambutan Aidilfitri di Shibin El-Kom pada tahun ini. Kehadiran ini sememangnya merupakan lambang komitmen DPM Tanta dalam membina hubungan yang baik dengan rakan taakhi lain. Bagi DPMS, keprihatinan seumpama ini adalah bukti ruh rasa kebersamaan di bawah nama PMRAM telah dihayati dengan baik oleh pimpinan DPM Tanta. Jazakumullah khairal jaza’.

Pada majlis yang dianjurkan kali ini, secara umumnya telah berjalan dengan baik. Untuk tahun ini, tema ‘Syawal Memugar Fitrah Kehambaan’ menjadi satu tema yang ingin dikongsikan bersama-sama dengan ahli DPMS. Dalam sesi ucapannya, Pengarah program MASAF ’10, Ust. Ikram Md. Sidek menyeru setiap insan muslim untuk menjadikan ketibaan Syawal ini makin menyuburkan rasa kehambaan setelah mengharungi madrasah Ramadhan al-Mubarak yang baru berlalu.

Majlis diteruskan dengan ucapan Pengerusi DPMS, Ust. Mohd Redhuan Haji Arshad, sebelum beralih kepada ucapan taujihat dan perasmian oleh wakil BP PMRAM. Dalam kalam beliau menghuraikan tema MASAF’10 kali ini, Ust. Abdul Aziz Ali yang mewakili PMRAM pusat sempat menyentuh bahawa konsep kehambaan harus terus wujud dalam setiap jiwa muslim walaupun Ramadhan telah berakhir. Konsep kehambaan atau dengan kata lain ketaatan pada Pencipta tidak harus punya batas waktu tertentu untuk terus disuburkan.


Setelah selesai sesi perasmian, majlis memberi laluan kepada pembentangan laporan kewangan MAT ke 18 yang tidak dapat disahkan pada MAT yang diadakan 29hb Ogos lepas. Setelah disemak oleh semua yang hadir, laporan kewangan tersebut dipersetujui bersama untuk dicadangsahkan. Terima kasih kepada semua yang terlibat.

Setelah itu, tiba sesi taaruf AJKT baru DPMS sesi 2010/2011. Seramai tujuh orang AJKT hadir, manakala baki empat orang lagi pulang bercuti. Tiga muka baru ditampilkan pada sesi ini. Semoga taaruf dan harapan daripada para AJKT itu menjadi penghubung untuk ahli lebih memahami dan bersedia untuk memberi dukungan dan sokongan sebagaimana sepatutnya kepada sesi kepimpinan kali ini.

Setelah majlis berakhir, hadirin dijemput untuk menikmati juadah yang disediakan. Dan sebelum itu, pimpinan majlis bersama tetamu sempat untuk merakamkan gambar sebagai kenangan bersama.Terima kasih kepada semua yang hadir. Kullu ‘aam wa entum bikhair!

4 komentar:

rossa stanley loan berkata...

HAPPY TAHUN BARU SELAMAT TAHUN BARU SELAMAT TAHUN BARU
DARI-rossastanleyloancompany

Apakah Anda membutuhkan kredit yang mendesak?

* Transfer Sangat Cepat dan Instan ke rekening bank Anda
Bayar kembali bulan setelah Anda mendapatkan pinjaman di bank Anda
akun bank
* Suku bunga rendah 2%
* Pengembalian jangka panjang (1-30) Panjang
* Pinjaman fleksibel dan gaji bulanan
*. Berapa lama untuk membiayai? Setelah mengajukan pinjaman
Anda mungkin mengharapkan jawaban awal kurang dari 24 jam
pembiayaan dalam 48 jam setelah menerima informasi yang mereka butuhkan
Dari para kru Di perusahaan pinjaman ROSSA STANLEY, kami adalah perusahaan pembiayaan yang berpengalaman yang menyediakan fasilitas pinjaman yang mudah, tulus, serius, korporasi, hukum dan publik dengan bunga 2%. Kami memiliki akses ke koleksi uang tunai untuk diberikan kepada perusahaan dan mereka yang memiliki rencana untuk memulai bisnis tidak peduli seberapa kecil atau besar, kami memiliki uang tunai. Yakinlah bahwa kesejahteraan dan kenyamanan Anda adalah prioritas utama kami, mengapa kami di sini untuk mengurus pemrosesan pinjaman Anda.

Hubungi perusahaan pinjaman yang sah dan dapat dipercaya dengan rekam jejak layanan yang memberikan kebebasan finansial kepada Perserikatan Bangsa-Bangsa.
Untuk informasi lebih lanjut dan pinjaman yang diminta untuk mengatur bisnis Anda, beli rumah, beli mobil, liburan, hubungi kami melalui,

E-mail resmi: rossastanleyloancompany@gmail.com
Instagram resmi: Rossamikefavor
Twitter Resmi: Rossastanlyloan
Facebook resmi: rossa stanley mendukung
CSN: +12133153118
untuk respon cepat dan cepat.
Silakan mengisi formulir aplikasi di bawah ini dan kami akan menghubungi Anda lagi, Kami tersedia 24/7

DATA PEMOHON

1) Nama Lengkap:

2) Negara:

3) Alamat:

4) Jenis Kelamin:

5) Status Perkawinan:

6) Pekerjaan:

7) Nomor Telepon:

8) posisi di tempat kerja:

9) Penghasilan Bulanan:

10) Jumlah Pinjaman yang Dibutuhkan:

11) Jangka Waktu Pinjaman:

12) nama facebook:

13) Nomor Whatsapp:

14) Agama:

15) Tanggal lahir:

SALAM,
Mrs.Rossa Stanley Favor
ROSSASTANLEYLOANCOMPANY
Email rossastanleyloancompany@gmail.com

Ahmed Neni berkata...

Selamat siang

Namaku Nyonya Ahmed Neni dan saya berbicara sebagai salah satu orang paling bahagia di dunia saat ini dan saya mengatakan kepada diri sendiri bahwa pemberi pinjaman yang menyelamatkan keluarga saya dari situasi buruk kami, saya akan menceritakan namanya kepada dunia dan saya sangat bahagia dengan katakan bahwa keluarga saya kembali untuk selamanya karena saya membutuhkan pinjaman sebesar 150.000.000,00 untuk memulai hidup saya sejak saya adalah satu ibu dengan 3 anak dan dunia sepertinya sedang bergantung pada saya saat saya mencoba untuk mendapatkan pinjaman Dari bank dan online bank menolak saya pinjaman mereka mengatakan bahwa penghasilan saya rendah dan saya tidak memiliki jaminan untuk pinjaman jadi saya pergi online dan hal-hal menjadi lebih sulit karena mereka merobek uang saya dari saya dengan janji manis untuk membantu saya sampai saya bertemu dengan ALLAH mengirim pinjaman pinjaman yang mengubah hidup saya dan keluarga saya, ONE BILLION RISING FUND dimana Juruselamat ALLAH dikirim untuk menyelamatkan keluarga saya dan pada awalnya saya pikir ini tidak akan mungkin terjadi karena pengalaman masa lalu saya dan janji palsu tapi untuk mengejutkan saya, saya menerima pinjaman saya sebesar 150.000.000,00 dan saya akan menyarankan siapa saja yang benar-benar membutuhkan pinjaman untuk menghubungi perusahaan tersebut, melalui email di: """""""onebillionrisingfund@gmail.com"""""""karena mereka adalah pemberi pinjaman yang paling pengertian dan baik hati. Jika Anda melihat bagaimana memastikan pinjaman atau bagaimana mendapatkan pinjaman asli, perusahaan dapat membantu Anda. "

BBM: D8E814FC

Sebagai penerima manfaat dari perusahaan saya adalah bukti hidup dari kerja baik perusahaan dan saya meyakinkan Anda bahwa Anda akan mendapatkan formulir pinjaman ONE BILLION RISING FUND. cukup hubungi mereka dan ikuti proses pemberian pinjaman yang mudah

Anda dapat menghubungi saya Ahmed Neni pada informasi lebih lanjut ((ahmedneni48@gmail.com))

Allahu akbar

Arab Credit Group berkata...


Assalamualaikum wr.wb





Kami di Arab Credit Group telah luar biasa ketika datang untuk membantu orang-orang dalam masalah keuangan dan mereka dengan utang yang tak terhitung jumlahnya untuk membayar, tugas kami adalah untuk membantu Anda dengan pinjaman untuk menyelesaikan semua masalah keuangan Anda, dan menjadi keuangan yang stabil lagi. platform pembayaran kami sederhana, kami menyediakan Anda dengan suku bunga terendah 1,60% pinjaman Anda dapat menemukan, Arab Credit Group adalah Perusahaan pinjaman yang dimiliki oleh Keluarga Arab kami, kami telah memutuskan untuk membantu saudara-saudari kami untuk menjadi kuat secara finansial seperti yang diperintahkan Tuhan. kami di sini untuk memberi Anda bantuan untuk sukses dalam hidup.

Hubungi kami dengan.
Perusahaan: Arab Credit Group
Email: Arabcreditgroup@gmail.com
Hanya Whatsapp: {+2348118606921}
Pin BBM: {E39B5EE5}

AHAMAD FAUDZI ABD berkata...

Hai semua

Nama saya Ahamad Faudzi Abd dari MALAYSIA. Saya mengalami trauma kewangan kerana saya ditipu dan ditipu oleh banyak syarikat pinjaman dalam talian dan saya fikir tiada apa yang baik boleh keluar dari urus niaga dalam talian tetapi semua keraguan saya segera diambil untuk berehat dan pergi apabila rakan saya memperkenalkan saya pada mulanya ke syarikat SEMUA GLOBAL PINJAMAN GERAN, saya fikir ia masih menjadi permainan cheaters yang sama, tetapi rakan saya meyakinkan saya, dan saya juga melihat testimoni yang lain, saya terpaksa memaksa diri untuk mengikuti semua proses, pada kejutan terbesar saya setelah memenuhi semua keperluan, saya mendapat pinjaman sebanyak RM 5.000.000 dalam akaun bank MUAMALAT saya Apabila saya dimaklumkan di telefon saya, saya tidak pernah percaya, nampaknya saya bergegas ke bank untuk memastikan ia benar dan benar, dan pinjaman itu ada di dalam saya akaun, saya menarik diri tanpa komplikasi dan melabur dalam perniagaan saya Venture.

Sekiranya anda ingin pinjaman hari ini untuk perniagaan dan memulakan hidup, syarikat, dan kontrak besar anda, sila hubungi SEMUA GERAN GLOBAL GLOBAL pada e-mel mereka di bawah.
E-mel ............. allglobalgrantloan@gmail.com

Dan jika anda mahukan maklumat yang betul dari saya, maka anda boleh menghubungi saya melalui e-mel peribadi saya (aahamadfaudziabdlatif5@gmail.com)

Saya seorang pemandu TRUCK biasa, tetapi sekarang saya mempunyai TRUCKS dan saya menjadi penyokong besar, saya memberi jaminan kepada anda semua bahawa anda akan mendapat pinjaman anda daripada SYARIKAT yang baik ini.

SYARIKAT: SEMUA GANJARAN PELANGGAN GLOBAL
Tel ............. +1 (304)997-4034
e_mail .......... [aahamadfaudziabdlatif5@gmail.com]